http://abfarhamedan.ir

شناسایی ۳۶۵ انشعاب غیر مجاز در چهارماهه سال جاری

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ نفیسه فریدیان ضمن اشاره به هدر رفت آب به وسیله انشعابات غیر مجازاظهارداشت: با توجه به اینکه مصارف غیر مجاز  عموما بخشی ازهدررفت آب تولیدی را سبب می شوند؛ در نتیجه افزایش اختلاف میان تولید و فروش آب اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: درراستای کاهش هر چه بیشتر پرت آب همه ساله مجموعه اقداماتی در دستور کار قرار می گیرد که از جمله این اقدامات می توان به ارتقاء سطح آگاهی عمومی و فرهنگ سازی هرچه بیشتر ضمن بهره گیری از بورشورهای توزیعی، برگزاری جلسات آموزشی، شناسایی انشعابات غیر مجاز در قراردادهای خدمات امور مشترکین، بررسی و بازدید از مناطقی با حداکثرهدررفت آب و ارائه توضیحات لازم به دارندگان انشعابات غیرمجازاشاره کرد.

فریدیان با بیان اینکه خوشبختانه در سال ۹۷ تبدیل انشعابات غیر مجاز به مجاز با تلاش کارشناسان امور آب و همراهی مشترکین روستایی به خوبی امکان پذیر شد؛عنوان کرد: در همین راستا؛ سال گذشته از یک هزارو ۴۸۴ انشعاب غیر مجازدر سطح استان؛ یک هزارو ۳۸۷ انشعاب تبدیل به مجاز شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در چهار ماهه نخست سال جاری از ۳۶۵ انشعاب غیر مجاز شناسایی شده ۳۱۹ انشعاب، به انشعاب مجاز مبدل شد.

سرپرست اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ با تاکید بر اینکه به یاری خدا و با تلاش مضاعف همکاران ما، سالانه تعداد انشعابات ؛ غیرمجاز کاهش می یابد؛تصریح کرد: کاهش شمارانشعابلت غیر مجاز به معنای بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر مشترکین روستایی از خدمات ارائه شده می باشد.

وی در بخش دیگری ازسخنانش ضمن اشاره به مجموعه مطالبات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از مشترکین؛ گفت: متاسفانه عدم پرداخت بدهی و آب بها از سوی مشترکین، مهم ترین عامل افزایش مطالبات می باشد که افزایش مانده بدهی بر دوره وصول نیز تاثیر منفی دارد.

نفیسه فریدیان با اذعان به اینکه سال گذشته مجموع مطالبات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان از مشترکین  ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شد؛یادآور شد: در راستای کاهش میزان مانده بدهی سالیانه؛ ارسال پیامک های حاوی شناسه قبض و شناسه پرداخت، چاپ قبوض  و پرداخت در محل به منظورسهولت در امورمشترکین، فراهم آوردن امکان تقسیط  بدهی بدون نیاز به مراجعه حضوری، ایجاد امکان پرداخت الکترونیک و ارتقاء سطح آگاهی مردم، در دستور کار می باشد.

وی افزود: همچنین اطلاع رسانی در خصوص پرداختهای الکترونیک و بهره گیری از درگاههای ای تی ام ، اپلیکیشن ها و مراجعه به پیشخوانهای دولت از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.

وی همچنین با بیان اینکه بدهی مربوط به مشترکین با کاربری های مخروبه، خالی از سکنه، کوچ فصلی و به اصطلاح  لاوصل نیز در بطن مانده بدهی های سالیانه است؛ گفت: امید است با تلاش هرچه بیشتر همکاران شاغل در اداره خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب ؛بتوانیم خدمت رسانی به مشترکین روستایی را افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/

 

 

نظرات بسته شده است.