https://abfarhamedan.ir

کارشناس مرکز جامع ارتباطات مردمی 1523 خبر داد:

ثبت ۸ هزارو ۵۰۰ گزارش مردمی در ۷ ماهه سال جاری

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ معصومه ایران پورضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکزجامع ارتباطات مردمی ۱۵۲۳ طی هفت ماهه سال جاری؛ گفت: دربازه زمانی مذکور ۸ هزارو ۵۰۰ تماس با مرکز ۱۵۲۳ گرفته شده که تمامی گزارشات واصله دراسرع وقت رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه نشتی قطعی آب، افت فشار، سرریز مخزن، کاهش و یا افزایش کلر آب مصرفی و تله متری از موارد مشکلات گزارش شده از سوی مشترکین روستایی بوده است؛ عنوان کرد: در این رابطه؛ ۵ هزارو ۱۸۳ مورد نشتی، ۲ هزارو ۶۰۹ مورد قطعی آب و افت فشار، ۵۹ مورد سریز مخزن، ۲۵۶ مورد کلرسنجی و ۶۴ مورد تله متری گزارش شده است.

ایران پور با اشاره به اینکه مرکز جامع ارتباطات مردمی ۱۵۲۳ از ساعات ابتدایی صبح تا ۸ شب با بهره گیری از کاربران و پس از این ساعت از طریق تلفن گویا به ثبت و ضبط گزارشات مردمی می پردازد؛عنوان کرد: شکایات و گزارشات واصله در بازه زمانی کمتر از ۲۴ ساعت مورد رسیدگی قرار می گیرند.

کارشناس مرکز جامع ارتباطات مردمی ۱۵۲۳ ضمن اشاره به گزارشات دریافتی توسط مرکز جامع ارتباطات مردمی ۱۵۲۳ به تفکیک شهرستان؛ اظهارداشت: در۷ ماهه سال جاری؛ یک هزارو ۶۳۴ گزارش از روستاهای تابعه شهرستان همدان، ۳۶۹ گزارش از روستاهای شهرستان نهاوند، ۲ هزارو ۸۴ مورد از شهرستان ملایر،  ۹۵۶ گزارش از روستاهای تابعه شهرستان کبودراهنگ، ۱۸۹ گزارش از شهرستان فامنین، یک هزارو ۴۵۲ گزارش از شهرستان رزن، یک هزارو ۷ گزارش از شهرستان تویسرکان، ۵۱۱ گزارش از شهرستان بهار و ۳۰۷ گزارش از روستاهای شهرستان اسدآباد دریافت و رسیدگی شده است.

وی همچنین اعلام کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزارو ۷۰۸ تماس تلفنی با مرکز جامع ارتباطات مردمی ۱۵۲۳ دریافت و پاسخگویی شد.

وی در نهایت با بیان اینکه مشترکین روستایی می توانند با بهره گیری از خدمات مرکز جامع ارتباطات مردمی ۱۵۲۳مشکلات روستای خود را  در حوزه آب و فاضلاب مرتفع نمایند؛عنوان کرد: براساس طرح مذکور برای هرشهرستان دو پیمانکار با تیم عملیاتی در نظر گرفته شده که حداقل ظرف ۳ ساعت مشکلات را مرتفع می‌ نمایند.

 

انتهای پیام/

نظرات بسته شده است.