https://abfarhamedan.ir

راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت

شرکت آب و فاضلاب  روستایی استان همدان در راستای دستیابی به اهداف خود و در چارچوب قوانین، ضوابط و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مراجعین را تامین نماید. لذا:

۱٫ در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران، امکان نظرسنجی را در پرتال فراهم نموده است.

۲٫ در این پرتال سعی شده است تا کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات، دسترس پذیری، دسترس پذیری اطلاعات و سایر استانداردهای مربوطه رعایت گردد.

۳٫ اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق پرتال ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.

۴٫ اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و … در شرکت آبفا رهمدان سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.

۵٫ دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در پرتال سازمان فراهم شده است.

۶٫ در پرتال شرکت سامانه هایی از جمله ثبت و رهگیری شکایات، ارتباط با مدیرعامل، پیشنهادها و انتقادات، ارتباط با دفتر حراست، تالار بحث و گفتگو، درخواست ملاقات با مدیرعامل و سایر سامانه های مرتبط بمنظور پاسخگویی و دریافت بازخوردهای کاربران طراحی و پیاده سازی گردیده است.

۷٫ زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی   info@abfarhamedan.ir و پاسخگویی به آنها ایجاد شده است.

۸٫ این سازمان کلیه بخشنامه ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و … را از طریق درگاه الکترونیک خود جهت اطلاع و استفاده در دسترس عموم قرار داده است.

بیانیه حفظ امنيت اطلاعات و حريم خصوصی

نظرسنجی خدمت

سوالات متداول مشترکین

درخواست وقت ملاقات

قوانین و مقررات

فعالیت ها و ماموریت ها

سوالات متداول